"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Қостомар ауылының бастауыш мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение " Начальная школа села Костомаровка отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"        

СоцСети

Мектеп тамақтануы

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Қостомар НМ» ҚММ 2018-2019 оқу жылының бірінші жартыжылдық оқу-тәрбие жұмысының талдауы

Оқу барысын ұйымдастыруды талдау:

 

Оқушылар контингенті

Оқу жылының бірінші тоқсаны барысында оқушылар контингенті 29 оқушыны құрады. Оның ішінде:

Бастауаыш мектеп – 9 оқушы (3-4 сыныптар);

Негізгі мектепте – 20 оқушы (5-9 сыныптар);

Келген оушылар -1, Кеткендер -0.

1 жартыжылдық соңында – 30 оқушы.

 

2018-2019 оқу жылының 1 жартыжылдық нәтижелері.

Оқушылармен жұмыс барысында мектеп ҚР-ның «Білім туралы» заңын, жалпы білім беретін мекемелер туралы типтік Ережені, мектеп жарғысын, ҚР БҒМ-нің әдістемелік хаттары мен нұсқаулығын, білім алушы оқушылардың құқықтары мен міндеттері туралы мәселелерді реттеу аясы анықталған ішкі бұйрықтарды басшылыққа алады.

         Мектептің 2018-2019 оқу жылына арналған оқу жоспары оқытудың әр сатысында және сыныптарда міндетті болып табылатын, пәндік, кезеңдер мен жеке пәндер арасындағы тепе-теңдік негізінде құрылған. Оқушының апталық жүктемсінің деңгейі шектен аспайды.

2018-2019 оқу жылының 1 жартыжылдығында Қостомар НМ-нің ұжымы басым бағытта жұмыстарын жалғастырды:

  • Мектеп оқушыларын тиімді түрде әлеуметтендіруге жағдай жасау;
  • Оқушылардың өзін-өзі таныту және негізгі құзыреттілігінің дамуына жағдай жасау.

Мектептің білім беру аясына оқытудың жаңартылған мазмұны сатылап енгізілуде: 2,3,5,6,7 және 8 сыныптарда.

Жинақ сыныптар саны – 6, сыныптың орташа жиынтығы – 4 оқушы. Бағдарламалық материалмен барлық оқушылар қамтылды, аттестациядан барлық оқушылар өтті, үлгермеушілер жоқ. 1 тоқсанда ағылшын тілі (ағылшын тілі оқытушысының жоқтығы себебінен) мен математикадан (пән мұғалімінің ауруы бойынша демалыста болуына байланысты) басқа барлық бағдарламалық материал толық көлемде орындалды.

1 жартыжылдық нәтижесі бойынша үлгерім сапасы – 100% білім сапасы - 67%. Оқу жылын 2 оқушы үздік аяқтады:                

                      

                    Акулян А. - 4 сынып

                    Омарова Р.- 9 сынып

                  

«5» пен «4» -ке  - 18 оқушы. Мектеп бес күндік жұмыс кестесімен екі ауысымда жұмыс істейді. Білім беру бағдарламысы мен оқу жоспары   мектептің мемлекеттік функцияларын орындауды қарастырады – жалпы базалық негізгі біліммен қамтамасыз ету, оқытудың әр сатысына қойылған мақсаттырға сәйкес оқу және тәрбие барысында баланы дамыту. Оқытудың алғашқы сатысында оқушылардың танымдық қызығушылықтары және олардың өзін-өзі тану дағдысы дами бастайды.

Оқытудың бірінші сатысы (1-4 сыныптар)

 Оқытудың бірінші сатысында 10 оқушы оқытылды.

Педагогтар алдарына келесі міндеттерді қойды:

  • Ыңғайлы педагогикалық-психологиялық орта қалыптастыра отырып оқушылардың білім сапасын көтеру және денсаулығын сақтау;
  • Әр оқушының жеке тұлғасын дамытуға, өзін-өзі танытуға, тәуесіздігін сақтауға және оның жеке қабілеттерін ашуға аранап жағымды психологиялық-педагогикалық орта құру;
  • Оқушылардың қызығушылықтары мен құқықтарын қорғау;
  • Тәрбие жұмысын іске асыра отырып, азаматтық-патриоттық тәрбиеге көңіл бөлу.

Бастауыш сыныптар бойынша білім сапасы - 70 %. Жалпы 1 жартыжылдық қорытындысы келесі кестеде көрсетілген:

БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДАҒЫ ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРУ САТЫСЫНЫҢ ЖЫЛДЫҚ ҚОРТЫНДЫСЫ

 

тоқсан

 

 

3 сынып

4 «А» сынып

4 «Б» сынып

үлг.

%

«4» және

 «5»%

үлг.

%

«4» және

 «5» %

үлг.

%

«4» және

«5» %

1

100

33

100

100

100

60

2

100

33

100

100

100

80

 

 

 Оқытудың екінші сатысы (5-8 сыныптар)

 Оқытудың екінші сатысында 5-8 сыныптарда 20 оқушы оқытылды. «5» пен «4»-ке  -  13 оқушы (65 %).

Педагог ұжымы оқушылардың танымдық қызығушылықтарын қалыптастыра отырып алдарына келесі міндеттерді қойды:

  • Оқушылардың келесі сатыға қажетті білімділк дайындығының негізін қалау;
  • Оқушылардың мектептегі және мектептен тыс шарларда өздерін танытуға жағдай жасау.

Жалпы 1 жартыжылдық қортындысы келесі кестеде көрсетілген:

 

 

 

Сынып

2018-2019 оқу жылының 1 жартыжылдығы

Барлығы оқушылар

Білім алу деңгейі %

Білім алу сапасы %

5

3

100

100

6

6

100

50

7

4

100

50

8

2

100

0

9

5

100

100

 

   Оқытудың 2 сатысы 2 тоқсандағы сыныптардағы білім сапасы 65 % құрайды, бұл 1 тоқсанмен (55 %) салыстырғанда 10 % жоғары.

2018-2019 оқу жылының 1және 2 тоқсанында 8 сынып оқытылды. Оның ішінде: 3 бастауыш сынып, 5 негізгі сыныптар.

 

 

Атауы

барлығы

үздіктер

Жақсыға оқитындар

үлгермеушілер

сапа %

% үлгерім

Мектепке дейінгі сынып

3

 

 

 

 

 

2 сынып

0

0

0

-

0

0

3қ сынып

3

0

1

-

33

100

4 о сынып

5

1

3

-

80

100

4 сынып

2

0

2

-

100

100

5 сынып

3

0

3

-

100

100

6 сынып

6

0

3

-

50

100

7 сынып

4

0

2

-

50

100

8 сынып

2

0

0

-

0

100

9 сынып

5

1

4

-

100

100

Барлығы бастауыш сын.бой.:

10

1

6

-

70

100

Барлығы жоғары сын.бой.:

20

1

12

-

65

100

Барлығы мектеп бой.:

30

2

18

0

67

100

 

Атауы

Барлық оқ-лар

үздіктер

Жақсыға оқитындар

Үлгер

меушілер

сапа %

% үлгерім

Баст.сын.

10

3-4

1

6

-

70

100

Жоғары сын.

20

5-9

1

12

-

65

100

 

Қорытынды: жалпы 2018-2019 оқу жылына қойылған мақсаттар орындалды. Үлгерім % – 100,       сапа    % - 67

1 тоқсанмен салыстырғанда сапа 10% өсті. 5 сыныпқа 1жақсыға оқушы қосылды. Сондай-ақ Капезова Аягозде  - 1 «үштік» орыс тілі мен әдебиеттен, ал Жангужин Дархан 1 «үштік» Қазақстан тарихы. 3 сыныпта Гончарова Кунсулуда 1 «үштік» әдебиеттік оқудан. 8 сыныпта білім сапасы - 0% болып, мұғалімдерге көп мәселе тудырды.

Нұсқаулықтар:

  1. Мұғалімдер үлгерімі нашар оқушылармен жеке жұмыс формасын дамытып, оқушыларды оқуға ынталандырсын;
  2. Тарих мұғалімі Сейткужина А.Т. мен бастауыш сынып оқытушысы Б.Е.Сыздықова 1 ғана «үштік»  бар оқушылардың үлгерімін бақылауға алсын.
  3. Пән мұғалімдері пән бойынша білім сапасының мониторингі бойынша жұмыс жүргізсін.

 

Біліктілікті көтеру

Бірінші жартыжылдықта біліктілікті көтеру курсын ешкім өткен жоқ.

Мұғалімдердің аттестациясы

Қазіргі кезде мектепте 12 мұғалім жұмыс атқарады. Оның 4-уі бірінші дәрежелі, 4-уі екінші дәрежелі және 4-уі разрядта.

 

Мектеп бойынша ақпараттандыру жағдайы

Мектептегі компьютерлер саны - 4.

Принтерлер саны -  2

Экрандар саны – 3

Проэкторлар саны – 3

2 компьютер ғаламторға қосылған, деректерді енгізуге қажетті құрылғылар бар. Көп мұғалімдер АТК, Bilimland өз қызметтерінде сенімді қолданады.

 

Оқу әдістемелік жұмыс.

Мұғалімдердің педагогикалық шеберлігін көтеретін, олардың жұмыс мақсаттарын біріктіретін басты құралы әдістемелік жұмыс, пән мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі болып табылады.

Әдістемелік бірлестіктің рөлі жаңа әдістерді, оқыту мен тәрбиенің формалары мен түрлерін жедел және тиімді қолдану қажеттілігі туындаған жағдайда арта түседі.

Педагогикалық ұжымның маңызды міндеттерінің бірі ҚР Білімнің мемлекеттік стандартын жүзеге асыру болып табылады. Осы мақсатта мектептің білім берудің мемлекеттік стандартын жүзеге асыруды бақылау бағдарламасы құрылып, педұжым мен әкімшілік қызметінде келесі бағыттарда жүзеге асырылды: 1. Педагогикалық-ұйымдастырушылық қызмет.

2. Мемлекеттік стандартты жүзеге асыру сапасын мектепішілік бақылау.

Ұйымдастырушылық-педагогикалық қызметке тақырыптық педкеңестер, әдістемелік кеңестер, директордың қатысуымен кеңестер кіреді. берілген арнайы білімге, дағдыларға деген мемлекеттік стандарт талабы ӘБ отырыстарында меңгерілді.

2018-2019 оқу жылында мұғалімдер ақпараттық, интерактивтік, дамытушы, оқыту, жобалық технологияларды қолданады.

Жаңа педагогикалық технология бойынша пән мұғалімдері жұмыс жасайды:

а) модульдік оқыту (Омарова А.С., Тлепова Ш.О.);

б) критикалық ойлау әдісін дамыту - (Абылхаева С.С., Сыздыкова Б.Е.,  Абылхаева Ж.Г.)

в) ойын технологиялары –  (Сыздыкова Б.Е., Неволько Е.В., Абылхаева С.С. );

г) ақпараттық технологиялар  – (Сыздыкова Б.Е:, Неволько Е.В., Абылхаева С.С.,Абылхаева Ж.Г.,)

Оқыту мен тәрбие формалары мен жаңа әдістерін тиімді де жылдам қолдану қажеттілігіне байланысты мектептің әдістемелік қызметінің рөлі арта түседі. Оқу-тәрбие жұмысының деңгейін ескере отырып, 2016-2017 оқу жылында мектепте келесі әдістемелік тақырып таңдалды: «Білім беруде жаңа технологиялар мен жаңа қатынастарды қолдана отырып,  оқушылардың өзіндік ойлау қабілеттерін дамыта отырып, тәрбие мен білім беру сапасын көтеру»

Жаңа оқу жылына мақсат: рухани дамыған, шығармашылық, дені сау, өмірде ақылмен шешім қабылдай алатын, жеке қызмет атқара алатын тұлға қалыптастыруға жағдай жасау.

Міндеттері:

  1. Өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жүзеге асруға, өзін-өзі тануға қабілетті, жанжақты тұлға қалыптастыруға жағдай жасау және тәрбие барысын жүзеге асыру.
  2. Мектеп ұжымын құруға себепші болатын, мектеп өмірін әрлендіретін дәстүрлерді қолдау және нығайту.
  3. Мектеп оқушалры мен ата-аналарға психологиялық-педагогикалық көмек жүйесін құру.
  4. Оқушылардың салауатты өмір салтына талпынуын тәрбиелеу үшін, денсаулықтарын нығайтуға және сақтауға арнап жағдайлар жасау.
  5. Оқушылардың танымдық қызығушылықтарын, интелектуалдық деңгейлерін дамыту, бәсекеге төзімді тұлға қалыптастыру.
  6. Оқушылармен жасөспірім кезде кездесетін негативті құбылыстардың, құқық бұзушылықтың, нашақорлықтың, бұзақылықтың алдын алу бойынша мақсатты жұмыстарды жүзеге асыру.
  7. Ата-аналарды белсенді түрде мектептің оқу-тәрбие жұмыстарына араластыру, олардың өз балаларына деген жауапкершілік қатынастарын көтеру.

Есеп кезеңінде Тілдер фестивалі өткізілді. Қазақстан халықтарының тілдер меркесі қарсаңында тіл оқытушылары дәстүрге айналған «Тілдер фестивалі» декадасын өткізді. Декада барысында «Тіл туралы заңды» орындауға себеп болатын іс-шарлар қатары өткізілді.  Барлық іс-шарлар жақсы дайындалып, оқушылар белсенді қатысып, жақсы нәтижелер мен өз қабілеттерін көрсетті.

16-26  қазан аралығында мектепте бастауыш және орта сыныптар арасында мектепішілік олимпиада өткізілді.

Осы жылы аймақтық пәндік олимпада болған жоқ, оның орнына мемлекеттік пәндік олимпиада iCanat және аудандық пәндік олимпиадаға 9 сынып оқушылары қатысып, Казахбеков Темирлан 3 орынға ие болды.

26-30 қараша айында мектепте география, жаратылыстану және дүниетану апталығы өтті. Апталық жоспар бойынша өтті. Мқғалімдер ашық сабақтар мен сыныптан тыс  іс-шаралар өтті.Барлық оқушылар апталық жұмысына белсенді қатысты.

1 жартыжылдық барысында 5 сынып оқушыларының бейімділігін бақылау бойынша жұмыстар жүргізілді. Аталған сыныпта бейімділік жақсы өтуде.

Қорытынды:

Мектептің 2018-2019 оқу жылына арналған әдістемелік бірлестіктің мақсаты мен міндеттері орындалды.  Қостомар НМ-нің әдістемелік жұмысы қанағаттанарлық жағдайда. Мектептің әдістемелік бірлестік жұмысы, жас мамандар мектебі, жыл сайынғы ӘБ декадасы мен апталықтары өткізіледі.

Нұсқаулықтар:

  1. Мектептің әдістемелік жұмысын жоспар бойынша жалғастыру.
  2. Дайындығы нашар оқушылармен сыныпта жеке және сыныптан тыфс сабақтарда жұмыс атқару.
  3. Сабақта жаңа педагогикалық технологияларды қолдана отырып оқушылардың білім сапасын пәндер бойынша көтеру.
  4. Оқу-тәрбие сапасын көтеруді бақылау. Білім сапасын көтеруге мақсатты түрде жұмыстар атқару.
  5. Пән мұғалімдері дарынды балаларды анықтап, олардың білімі мен қабілеттерін көтеруге тиімді жұмыстар атқару. Оқушыларды олимпиядаға дайындау бойынша жүйелі жұмыстар жүргізсін.
  6. Пән мұғалімдері оқу-тәрбие процессінде мемлекеттік стандарттарды толық жүзеге асырсын.

 

 

                              

Оқу тәрбие жұмысының меңгерушісі:          Сыздыкова Б.Е.

 

Жаңартылған күні: 12.04.2019 10:30
Құрылған күні: 12.04.2019 10:30

Текст