"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Қостомар ауылының бастауыш мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение " Начальная школа села Костомаровка отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"        

СоцСети

Мектеп тамақтануы

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Қазақ тілі және әдебиет 7 сынып "Наурыз бен ақпан"

13.03.2019

Сабақтың тақырыбы

Наурыз бен ақпан

Мектеп:Қостомар негізгі мектебі

Күні:

Мұғалімнің есімі: Сейткужина А.Т

 

СЫНЫП: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

-тақырып бойынша жаңа сөздерді меңгеру, сөйлесім барысында қолдана білу
-ұжымдық жұмыс жасау дағдыларын нығайту
- шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу
 

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Оқулықта  берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Тақырыптың  маңызы туралы  дәлелдеп айтып бере алады.

Кейбір оқушылар:

  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Бағалау  критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында  тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі,тарих.

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы  5 минут

 

Ұйымдастыру кезен

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 5 мин

Психологиялық ахуал қалыптастыру: ЖҮРЕКТЕН ЖҮРЕККЕ
Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі,бір-біріне жылылық сыйлау.
Нұсқаулық:
Оқушылар бір-біріне ЖҮРЕКШЕНІ беріп жылы сөздер айтады, ол сипаттау немесе жақсы тілек болуы мүмкін
Топтарға таратылатын қима қағаздар, бағалау парақтары

 

 

Жүректен жүрекке

Ортасы   20 минут

1. Өткен сабақты пысықтау 5 мин. «Себетті толтырыныз» ойыны.

2. Сабақтың тақырыбын анықтау.Мақсатын айту
Қар жауады. Боран соғады. Күн қысқа. Дала аппақ. Күн суық.
Қай мезгіл туралы айтып тұрмын?
Күн жылынады. Қар ериді. Табиғат оянады. Күн ұзарып, түн қысқарады. 
Ал бұл қай мезгіл? Демек, бүгінгі сабақта қыс пен көктем туралы айтамыз.

3.Сөздікпен жұмыс.Топтық жұмыс. «Қақпа» ойыны 5 мин

Сөз

Менің аудармам

Сөздіктегі аударма

Сөйлем

араз

 

 

 

атақ

 

 

 

 

 

 

Қолдану және түсіну 10 минут

М.Мақатаевтың Наурыз бен ақпан өлеңін оқытып, мазмұнын түсінеді.Сынып 4 топқа бөлінсің.Өленді оқындар. «Наурыз бен Ақпан» тақырыбына сәйкес шығармада суреттелген сюжеттерді бірігіп талдандар.Әр топ өлең мазмұнының әр шумағындағы сюжетке сурет салсын.Суретке қарап,өлеңнің мазмұнын кезекпен баяндаңдар.

 Жұмыстарын қорғайды.
Топтар бірін-бірі бағалайды, максималды 5 балл.
Эстетикасы
Мазмұндылығы 
Қорғауы

 

 

«Себетті толтырыныз» ойын арқылы ү\т тексеру.

 

 

 

«Қақпа» ойыны жаңа сөздермен танысу

 

 

 

 

 

 

Постер жасату.

Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді.

Сергіту сәті

2 минут

«Мен кіммін ойыны». Оқушы маңдайына өткен тақырыптан бір сөз (түйе, домбыра) жазылады. Оқушылар сол адамға қатысты сөздерді, белгілерді айтады, ал оқушы табады.

«Мен кіммін» ойыны.

Аяқталуы  15 минут

«Ақпан иен Наурыз» тақырыбына синквейн дайындау

1. 1 Зат есім

2. 2 сын есім

3. 3 етістік

4. Сөйлем

5. Оқшау сөз

 

«синквейн» арқылы  қорытындылау

 

Үйге тапсырма:

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

Байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?

«Бағдаршам» әдісі

 

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

             

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 2086


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст