"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Қостомар ауылының бастауыш мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение " Начальная школа села Костомаровка отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"        

СоцСети

Мектеп тамақтануы

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2 сынып математика сабағы "Есептер шығару"

06.03.2018

Математика

Мектеп: Қостомар НМ

Мұғалім: Сыздыкова Б.Е.

Қатысқандар саны:5

 

Күні:2.03.2018

Қатыспағандар саны:0

 

Сынып: 2

 

 

 

Сабақ

тақырыбы:

Есептер шығару

 

Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары

 

2.5.1.4. Санды бірнеше есе арттыру/кемітуге; еселік

салыстыруға берілген есептерді талдау жəне шығару; кері есептерді құрастыру

жəне салыстыру.

2.5.1.7. 2 амалмен орындалатын есептерді (санды бірнеше есе  арттыру/кемітуге; еселік салыстыруға

берілген жай есептердің түрлі комбинациялары) модельдеу жəне шығару.

 

Сабақтың

мақсаты

екі амалмен  орындалатын

есептерді шығаруға үйренем  

 

Жетістік

критерийлері

Ø есептіталдайотырып, сәйкесмоделінқұраалады;

Ø сәйкестәсілдердітаңдайотырып,

есептіңдұрысшешімінтабаалады.

 

 

Тілдік

мақсаттар

Теңдеу

Жай теңдеу

Күрделі теңдеу

 

Құндылықтарды

дарыту

 

сыйластық

 

жауапкершілік

 

Пәнаралық

байланыстар

Қазақтілі,

дүниетану

 

Алдыңғымеңгерілгенбілім

Жай және күрделі теңдеулерді шығара  алады.

 

Сабақтыңбарысы

 

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтажоспарланғаніс-әрекет

 

Сабақтың

басы

І Ұйымдастыру кезеңі.  Психологиялық дайындық.

 

Дұрыс/бұрыс

u Алдар көсе- қазақ халық

ертегісінің кейіпкері

u Жалмауыз кемпір- жағымды

кейіпкер

u «Жәнібек пен атасы»-

балаларға арналған кітап

u Ер Төстік- ержүрек кейіпкер

u Қызыл телпек - қазақ халық

ертегісінің кейіпкері

u Бауырсақ -орыс халық ертегісі

 

II.Үй тапсырмасын тексеру

 

Көбейту кестесін қайталау

мақсатында 3 пен  5-тің көбейтуіне Венн

диаграммасын құрастыру

 

Сабақтың

 ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бүгінгі сабақтың тақырыбы:Ертегі еліне саяхат.Есептер

шығару.

Сабақтың мақсаты: екі амалмен  орындалатын есептерді шығаруға үйренем  

Жетістік критерийлері:

Ø есепті талдай отырып,

сәйкес моделін құра алады;

Ø сәйкес тәсілдерді

таңдай отырып, есептің дұрыс шешімін таба алады.

 

Бүгінгі сабақтан күтілетін

нәтижелер:

Ø

есептің  дұрыс шартын

құрастыру,оны шығару, дұрыс шешімін таба білу.

1-ші аялдама-Тиімді тәсілмен есепте

(Топтық жұмыс)

I топ

  45+38+5+2

   6+27+14+3

II  топ

  17+6+34+3

   25+5+8+42

2-ші аялдама:Бұрыштарды сал:

(Жеке жұмыс)

u Тік бұрыш

u Сүйір бұрыш

u Доғал бұрыш

3-ші аялдама: Жаңа

тақырып: Есептер шығару

Ø Бұл есеп пе?

Ø Есеп болу үшін не істеу керек?

Ø Неше амалды есеп?

Ø Екі амалмен шығарылуы үшін не істейміз?

А) Орыс ертегілері-3 к

   Қазақ ертегілері-?, 2 есе артық

   Барлығы-? ертегілер

   Шешуі:

   Жауабы:

 

 

Ә) Қазақ ертегілері – 10

    Орыс ертегілері-?,  2 есе кем

    Барлығы -? ертегілер

     Шешуі:

      Жауабы:

 Сергіту сәті

4-ші аялдама:Теңдеу шешу

Тақтада  жұмыс.

x+200=500

y- 500=300

1000-y=500

5-ші аялдама: Баған түрінде есепте

75+14=                

26+48=                          

96-36=                   33+26=

     100-48=                 82-44=

      59+19=                  65- 25=    

 

Сабақтың

соңы

 

Рефлексия:Бағалау ағашы

 Не үйреніп,не

білдік?

ü Сабақта не қызық болды?

ü Қандай қиындықтар кездесті?

ü Не маңызды болды деп ойлайсыңдар?

ü Келесі сабақта қандай жұмыс түрімен жұмыс жасау

Дифференциация

 

Қабілеті жоғары оқушыларға

қосымша тапсырма  беру

Рефлексия

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

Сұрақтар

ия

жоқ

1

Есепті талдай отырып, шартын құра аламын.

 

 

 

2

Есептің дұрыс шешімін таба аламын.

 

 

Кері

байланыс кестені толтыру арқылы жасау:

 

Бағалау

ағашы

 

Просмотров: 2732


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст